Registratie van klachten over taxivervoer

Op deze website kunt u uw klacht registreren over een vervelende ervaring die u tijdens taxivervoer hebt meegemaakt.

Heeft u een vervelende ervaring met een taxi en ligt de oorzaak naar uw mening bij de taxivervoerder? Dan kunt u er hier melding van maken. Het meldpunt lost uw klacht niet op, maar helpt u wel verder zodat u tot een gezamenlijke oplossing met de taxivervoerder kan komen.
In het blok hiernaast ziet u in 4 stappen hoe de klachtenprocedure werkt.
 

Juridische voorwaarden Taxivervoer

Op elke taxirit zijn juridische voorwaarden van toepassing. U kunt ze lezen in de Algemene Voorwaarden Taxivervoer.
 

Zo beschermt Taxiklacht.nl uw privacy

Al uw gegevens worden met respect behandeld volgens de wet AVG. Gegevens die gebruikt worden in onze rapportages zijn altijd geanonimiseerd. 

Download ons privacybeleid
Download het privacyregelement

Wat gebeurt er met uw melding?

  1. Na ontvangst van uw klacht nemen wij contact op met uw taxivervoerder

  2. De taxivervoerder neemt binnen een termijn van twee weken contact met u op om uw klacht te bespreken/op te lossen

  3. Nog niet tevreden over de afhandeling? Leg dan uw klacht voor aan de Geschillencommissie

  4. Aan de afhandeling door de Geschillencommissie zijn kosten verbonden; de uitspraak is bindend

  5. Met uw klacht levert u een bijdrage aan de kwaliteitsbewaking binnen het taxivervoer